loading...
سایت تخصصی رئال مادرید در افغانستان
مدیر سایت بازدید : 3 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

آبی های لندن با پیروزی مقتدرانه مقابل میلان موفق شدند که به فینال رقابت های جام گینس راه یابند.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، شیر های آبی لندن در ورزشگاه مت لایف موفق شد با گلزنی دو جوان 22 ساله خود میلان را شکست دهد تا در فینال رقابت ها مقابل رئال مادرید قرار گیرد.

مورینیو در این مسابقه توانست از کوین دی بروین که به تازگی از بند آسیب دیدگی رها شده بود استفاده کند. همچنین ایوانویچ به دفاع وسط تبدیل شد و سزار جای او را در سمت راست گرفت. همچنین برتراند نیز جایگزین اشلی کول شد. داوید لوئیز که قرار بود در این بازی فیکس باشد، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ نتوانست برای تیمش به میدان رود.

در نیمه اول چلسی کار را تهاجمی آغاز کرد. شاید اگر ایوانویچ اندکی خوش شانس بود می توانست 2 گل به ثمر برساند. چلسی در این نیمه ابتدا توسط کوین دی بروین یک گل زد که داور این گل را آفساید اعلام کرد. چند دقیقه بعد چلسی روی یک حرکت ترکیبی زیبا و کار فوق العاده ادن هازارد 22 ساله موفق شد که به گل برسد. کوین دی بروین زننده این گل بود تا بار دیگر نشان دهد که چه بازیکنی با ارزشیست.

چلسی در فاز دفاعی نیز بسیار موفق بود و ایوانویچ درخششی زاید الوصف داشت، همچنین پتر چک نیز در یک صحنه به کمک ایوانویچ دروازه چلسی را نجات داد. مارکو فان خینکل، هافبک جوان هلندی بار دیگر با عملکرد شگفت انگیز خود هواداران چلسی و طبیعتا مورینیو را بسیار خوشحال کرد. نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود چلسی به پایان رسید.

چلسی نیمه دوم را با هفت تغییر آغاز کرد. در همان ابتدا چلسی این شانس را داشت که با ضربه کاپیتان جان تری به گل برسد، ولی ضربه والی او فاصله کم از کنار دروازه بیرون رفت. پس از آن چند شانس گلزنی دیگر نیز نسیب آبی ها شد، میلان نیز چند موقعیت نصفه نیمه داشت. پس از چند دقیقه چلسی به طور کامل بر بازی حکم فرما شد و هیچ گونه شانسی به میلانی ها نداد.

آبی ها این موقعیت را داشتند که روی شوت سرضرب و فنی شورله به گل دوم برسند که توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت. ویکتور موسز روی ایجاد این موقعیت نقش اصلی را داشت. گری کیهیل که در بازی های پیش فصل بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشته است، در این مسابقه چندین بار ضربه بازیکنان میلان را بلاک کرد تا بار دیگر به مورینیو کیفیت خود را نشان دهد. 

در ادامه چلسی باز هم چند موقعیت گلزنی داشت که نتوانست از آن ها استفاده کند. تا این که آندره شورله با یک ضربه والی دیدنی روی سانتر ویکتور موسز موفق شد گل سوم چلسی را در وقت های تلف شده وارد دروازه میلان کند.

بازی با نتیجه 2-0 به سود چلسی به پایان رسید و مهم تر از نتیجه بازی خوب و عملکرد تاثیر بر انگیز جوانان خوزه مورینیو بود. حال آبی ها در فینال رقابت ها باید مقابل رئال مادریدی قرار بگیرند که هدایت آن بر عهده کارلو آنجلوتی، مربی سابق چلسی است. جدال مورینیو با تیم سابقش رئال مادرید و همچنین آنجلوتی با چلسی می تواند این بازی را دیدنی تر کند.

 

ترکیب چلسی: چک (45- شوارزر)، آزپیلیکوئتا (45- تری)، کیهیل، ایوانویچ، برتراند (45- کول)، فان خینکل، اسین (45- رامیرس)، هازارد (65- شورله)، کوین دی بروین (45- ماتا)، اسکار (45- موسز)، دمبا با (45- تورس، 85- لوکاکو)
نیمکت: شوارزر، کول، تری، رامیرس، میکل، موسز، ماتا، شورله، تورس، لوکاکو
کارت زرد: ایوانویچ
گل: 28- کوین دی بروین ، 92- شورله

ترکیب میلان: آبیاتی، سیلوستره، زاپاتا (68- پولی)، آنتونینی (45- زاکاردو)، مونتاری، بواتنگ (75- پاکیفیو)، مونتولیوو (55- نوچرینو)، دی یانگ، امانوئلسون (68- کنستانت)، ال شاراوی (55- نیانگ)، بالوتلی (45- پتانیا)
نیمکت: آملیا، گابریل، کنستانت، پاکیفیو، لوتی، پیناتو، زاکاردو، ترائوره، نوچرینو، کریستانت، پتانیا، بواتنگ، نیانگ
کارت زرد: آنتونینی، سیلوستره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ساعت
    جدول لیگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 645