loading...
سایت تخصصی رئال مادرید در افغانستان
مدیر سایت بازدید : 12 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

با افزایش گمانه زنی ها در مورد نهایی شدن قرارداد گرث بیل با رئال مادرید، اکنون رسانه های انگلیسی این باشگاه ثروتمند اسپانیایی را با خرید گران قیمت دیگری لینک کرده اند.

بنا به گزارش Daily Star، مادرید آماده است تا هفته آینده پیشنهادی 46 میلیون یورویی برای خرید لوئیس سوارز اقدام کند.

بعد از فروش گونزالو هیگواین به ناپولی، گزینه ها سرمربی رئال مادرید در خط حمله به کریم بنزما و آلوارو موراتا کاهش پیدا کرده است. علی رغم بازگشت اخیر بنزما به فرم خوب خود، لوس بلانکوس به دنبال مهاجم نوک دیگری است تا در خط حمله خود را رقابتی تر کنند.

آرسنال هم به دنبال سوارز است، اما باشگاه لیورپول تمایلی ندارد تا مهاجمش را به یکی از رقبای مستقیم در لیگ برتر بفروشد. و این هفته نیز، کاپیتان تیم، استیون جرارد توصیه های به سوارز کرد و گفت: "اگر می جای او بودم، منتظر پیشنهادی از رئال مادرید یا بارسلونا می ماندم."

اگر لیورپول سوارز را بفروشد، هدف اصلی آنها برای جانشینی، مهاجم تیم اتلتیکو مادرید، دیگو کاستا خواهد بود. با اینکه مسئولان روخی بلانکو به AS اعلام کرده اند که این مهاجم برزیلی به مرسی ساید نخواهد رفت، اما رسانه های انگلیس خبر از پیشنهاد 25 میلیون یورویی لیورپول به این بازیکن 24 ساله می دهد.

مدیر سایت بازدید : 15 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7877219672/Real_Madrid_Everton_2.jpg

رئال مادريد با يك پيروزي خفيف مقابل اورتون به فينال اينترنشنال چمپيونزكاپ رسيد و حالا منتظر برنده بازي چلسي - ميلان خواهد ماند . 

تيم مربي ايتاليايي كه در زمين بيسبال داجرز كه براي اين بازي تبديل به زمين فوتبال شده بود ، بازي مي كرد ، توانست كه به هدفش برسد . رئال در نيمه اول كه با تركيب اصلي خود بازي مي كرد ، بازي را كاملا تحت كنترل خود داشت و نه تنها دو گل زد ، بلكه لياقتش را داشت كه بيشتر هم گل بزند .
ايسكو - اوزيل - مودريچ هر كدامشان در ميانه زمين يك وزنه بودند و حركات هر كدام نشاط بازي رئال را دو چندان مي كرد . در حالي كه در بازي قبلي ايسكو درخشيده بود ،‌اين بار نوبت اوزيل بود كه چندين حركت خوب را ارائه دهد تا نشان دهد كه او هم چيزي كم ندارد . مودريچ نيز همچنان قبراق است . 
گل اول رئال روي فرار كريستيانو از تله آفسايد به ثمر رسيد كه به خوبي هاوارد ، دروازه بان اورتون را در موقعيت تك به تك دريبل زد و گلزني كرد . دقايقي بعد با پاس بلند مودريچ ، او موقعيت دروازه خالي را براي اوزيل مهيا كرد تا مسعود زننده گل دوم اين بازي باشد . 
در نيمه دوم و با تعويض هاي پر شمار ، عملكرد رئال تا حد زيادي دچار افت شد . از ميان تعويضي ها فقط دي ماريا و كوئنت رائو درخشش ويژه اي داشتند و تحركشان بي نظير بود . ناچو كه مشخص نيست چرا اصرار به استفاده از او در پست دفاع وسط وجود دارد ، هم روي گل مقصر بود و هم نزديك بود روي سرش يك گل ديگر زده شود . خسه به عنوان شروع ، قابل قبول بود و شايد كاكا همچنان جضور و نقشش در اين تيم يك معما به نظر برسد . 
در نيمه دوم ، بازي رئال تا حد زيادي افت كرد و حتي اورتون توسط ژلاويچ به گل رسيد . روي ارسال از جناحين ، توپ در نزديكي نقطه پنالتي به اين بازيكن رسيد كه با ضربه اي دقيق توپ را به دروازه رئال فرستاد كه شيرجه ناقص ديگو لوپز باعث گشوده شدن دروازه رئال شد . 
اين گل باعث شد كه رئال تا حد زيادي به خودش بيايد . دي ماريا و خسه هر كدام چندين موقعيت داشتند و كوئنت رائو نيز سعي مي كرد كه نفوذهاي دقيقي داشته باشد اما در نهايت اين اتفاقات ثمره اي نداشت . 
به هر صورت نتيجه مهم اين بازي را مي توان پيشرفت هماهنگي نفرات اصلي با سيستم جديد دانست . عملكرد خوب تيم در نيمه اول مي تواند گواهي بر كارآمد بودن سيستم آنجلوتي باشد . حالا رئال بايد آماده دو بازي سخت پيش فصل شود : برابر برنده ميلان - چلسي و اينتر . 
تركيب رئال : كاسياس (ديگو لوپز) ، آربلوا (كارواخال)، راموس (ناچو) ، په په ‌، مارسلو (كوئنت رائو) ،‌خديرا ، ايسكو (دي ماريا) ، مودريچ (كاسميرو) ، اوزيل (دنيس) ، كريستيانو (خسه) و بنزما (كاكا)

مدیر سایت بازدید : 14 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ورزشگاه لس آنجلس میزبان بازی بین رئال مادرید و اورتون خواهد بود

رئال مادرید در لس آنجلس برای بار دهم در تاریخ با اورتون بازی خواهد کرد.ظرفیت این استادیوم با بیش از ۵۰ سال سابقه ۵۶,۰۰۰ نفر میباشد. یک زمین بازی بیسبال است. این ورزشگاه در شهر کالیفرنیا به عنوان یکی از بهترین امکانات ورزشی و با آخرین تکنولوژی فناوری مجهز شده است.خانه تیم بیسبال داجرز میزبان این بازی میباشد. این هفته کریستیانو رونالدو در این ورزشگاه یک بازی تشریفاتی با تیم داجرز یانکی ها انجام داد و نخستین پرتاپ خود را انجام داد. این ورزشگاه در سال ۱۹۶۲ تاسیس شد. از آن زمان به بعد بازی های مهم بیسبال ، از جمله هشت بار بازی های جهانی ، که از این تعداد تیم داجرز یانکی ها موفق به کسب چهار بار قهرمانی ، ۷ قهرمانی در لیگ و ۱۱ بار در جام غرب شده اند. علاوه براین این ورزشگاه میزبان بازی های المپیک در سال ۱۹۸۴ میلادی توسط رولینگ استونز، بیتلز، مایکل جکسون و U2 کنسرت بوده اند. در اوایل سال ۲۰۰۰ بازسازی ورزشگاه به منظور بروز کردن امکانات انجام شد. از زمان تاسیس استادیوم بیش از ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰ هوادار تا اوایل امشب که بازی رئال مادرید برای اولین بار به ورزشگاه آمده اند.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ساعت
    جدول لیگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 655